Lidl ‘Op weg naar morgen!’ met Beter Leven kenmerk

“Wij willen altijd het beste voor onze klanten én de wereld om ons heen. Vandaag en in de toekomst. Daarom werken wij voortdurend aan een goede balans tussen commercie en het met zorg omgaan met mensen, dieren, grondstoffen en het milieu.

Met zorg

“Wij willen altijd het beste voor onze klanten én de wereld om ons heen. Vandaag en in de toekomst. Daarom werken wij voortdurend aan een goede balans tussen commercie en het met zorg omgaan met mensen, dieren, grondstoffen en het milieu. Zo creëren we blijvende meerwaarde op lange termijn.”, zo beschrijft Supermarktketen Lidl hun programma ‘Op weg naar morgen!’. Producten met het Beter Leven kenmerk van de Dierenbescherming krijgen daar, met de introductie van vleeswaren van Zwagerman, een steeds groter aandeel in en dat juichen wij uiteraard toe.

Aanbod uitgebreid

In de folder van week 11 introduceerde Lidl ambachtelijke vleeswaren van Zwagerman. Deze verse, voorverpakte vleeswaren hebben 1 ster Beter Leven kenmerk van de Dierenbescherming en daarmee is het aanbod van producten met het kenmerk verder uitgebreid. In 2011 introduceerde de supermarktketen al varkensvlees met 1 ster en rundergehakt met 3 sterren. Verleden jaar werd het aanbod uitgebreid met kippenvlees met 3 sterren en had 65% van het varkensvlees inmiddels 1 ster Beter Leven kenmerk. Lidl geeft aan het aanbod nog verder uit te gaan breiden, nog dit jaar wordt het aanbod kippenvlees met 1 ster uitgebreid en voor 2014 staat verdere uitbreiding van het Beter Leven assortiment op het programma.