Struik per oktober plofkipvrij

Sinds oktober hebben alle belangrijke productgroepen van het merk Struik een Beter Leven-ster van de Dierenbescherming. Sluitstuk zijn de maaltijdsoepen en krachtbouillons. Hiermee levert het merk een belangrijke bijdrage aan het verbeteren van de levensstandaard van dieren in de veehouderij. Bovendien levert het smaakvollere producten voor de consument op.

Per oktober 2013 stromen de laatste vernieuwde producten, Struik maaltijdsoep en krachtbouillon, in bij de verschillende winkels. Struik heeft ook de etiketten vernieuwd, zodat voor de consument in één oogopslag duidelijk is dat het een product betreft met Beter Leven kenmerk.

Campagnes

Vanaf de introductie van de vernieuwde ragouts is het innovatieproces ondersteund met reclamecampagnes. Zowel via print, als op de radio. Tijdens de zomer van 2013 startte een campagne onder het motto: ‘New Look New Life’. De campagne introduceerde de Beter Leven worstproducten (knakworst, party cocktail worstjes, hotdogs, frankfurters en bockworsten). Met ingang van de herfst worden ook de maaltijdsoepen en bouillons breed ondersteund. Onder meer deelname aan de Beter Leven week en de Margriet Winterfair en landelijke abricampagnes maken deel uit van de campagne. Samen met de Dierenbescherming wordt gekeken naar de opzet van een radiocampagne.